ການໂຄສະນາກາງແຈ້ງຂອງບໍລິສັດເຟີນີເຈີນີ້ແມ່ນວິທີທີ່ມີປະສິດທິພາບທີ່ສຸດທີ່ຈະຈື່ຈໍາໂດຍຜູ້ຊົມທ້ອງຖິ່ນ. ຂັບລົດຜ່ານປ້າຍໂຄສະນາຮ້ານຄ້າ, ບຸກຄົນທີ່ບໍ່ສະຫມັກໃຈຈື່ຍີ່ຫໍ້. ເຄື່ອງຫມາຍໄດ້ກາຍເປັນສ່ວນຫນຶ່ງຂອງຊີວິດຂອງລາວ. ຄ່ອຍໆ, ລາວໄດ້ຮັບຄວາມຄຸ້ນເຄີຍກັບມັນ, ແລະເລີ່ມເຊື່ອຫມັ້ນໃນການໂຄສະນາຜູ້ຂາຍ.ນອກຂອງບໍລິສັດເຟີນິເຈີ ທາງເລືອກການໂຄສະນານອກເຮືອນສໍາລັບຮ້ານເຟີນີເຈີ: ຮູບແບບຕົວເມືອງທີ່ຕິດຕັ້ງຢູ່ບ່ອນຈອດລົດເມຫຼືໃນ kiosks.billboards; ປະກາດໃນການຂົນສົ່ງສາທາລະນະ. ມັນເຫມາະສົມທີ່ສຸດ. ການວາງໂຄສະນາຢູ່ໃກ້ໆກັບຮ້ານອອບໄລນ໌ຫຼືທາງໄປຫາມັນ. ຂໍ້ເສຍຂອງວິທີການນີ້ແມ່ນວ່າມັນບໍ່ມີຂໍ້ມູນຫຼາຍ. ເມື່ອຂັບລົດຜ່ານປ້າຍໂຄສະນາ, ຄົນທີ່ຮີບຮ້ອນຈະອ່ານຂໍ້ມູນຈົນຈົບ, ແລະບໍ່ຄ່ອຍຈື່ເບີໂທລະສັບ. ເກັບຮັກສາໂປໂມຊັ່ນຮ້ານເຟີນິເຈີໃນອິນເຕີເນັດ ເຈົ້າມີຮ້ານຂາຍເຄື່ອງເຟີ 2024 ອັບເດດລາຍຊື່ເບີໂທລະສັບຈາກທົ່ວໂລກ ນິເຈີອອນລາຍ ແຕ່ມັນບໍ່ເອົາມາຂາຍບໍ? ອາດຈະມີຫນຶ່ງໃນສອງເຫດຜົນ: ມີບາງຢ່າງຜິດພາດກັບຜະລິດຕະພັນຫຼືການຈັດສົ່ງຂອງມັນ; ຮ້ານຄ້າອອນໄລນ໌ບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນຫນ້າທໍາອິດຂອງຜົນການຄົ້ນຫາ, ແຕ່ໃນກໍລະນີທີສອງຫຼືຫຼາຍກວ່ານັ້ນ, ໃນກໍລະນີທໍາອິດ, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງອອກແບບເວັບໄຊທ໌ໃຫມ່. . ໃນຄັ້ງທີສອງ, ທ່ານຈະຕ້ອງຍົກຮ້ານອອນໄລນ໌ໄປຫາຫນ້າທໍາອິດຂອງຜົນການຄົ້ນຫາໂດຍໃຊ້ seo. ນີ້ແມ່ນຂະບວນການທີ່ຍາວນານທີ່ຈະນໍາເອົາຜົນໄດ້ຮັບຄັ້ງທໍາອິດໃນ - ເດືອນ. ບ່ອນທີ່ຈະເອົາລູກຄ້າໃນເວລານີ້? ໃນຂະນະທີ່ຜູ້ຊ່ຽວຊານດ້ານ seo ກໍາລັງເຮັດວຽກຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌, ທ່ານສາມາດເປີດຕົວການໂຄສະນາໃນອິນເຕີເນັດ.
ໂດຍສະເພາະຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍການໂຄສະນາທີ່ຈ່າຍແມ່ນປະຕິບັດໂດຍສະເພາະກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍແລະນໍາເອົາຜູ້ນໍາໃນທັນທີ. ຂໍໃຫ້ພິຈາລະນາຢ່າງລະອຽດກ່ຽວກັບແຕ່ລະຊ່ອງທາງສໍາລັບການໂຄສະນາຮ້ານຂາຍເຄື່ອງເຟີນີເຈີ. ອິນເຕີເນັດທີ່ເຫຼົ່ານີ້ແມ່ນການໂຄສະນາທີ່ຈ່າຍທີ່ຖືກຈັດໃສ່ໃນບ່ອນທີ່ເຫັນໄດ້ຊັດເຈນທີ່ສຸດ (ບລັອກຢູ່ເທິງ, ລຸ່ມຫຼືຂ້າງຂອງຜົນການຄົ້ນຫາ), ເຊັ່ນດຽວກັນກັບເວັບໄຊທ໌ຄູ່ຮ່ວມງານ. . ພວກມັນປາກົດຂຶ້ນເມື່ອຜູ້ໃຊ້ກຳລັງ Google ເຟີນີເຈີຢູ່ແລ້ວ. ນີ້ຫມາຍຄວາມວ່າລາວມີຄວາມສົນໃຈໃນຜະລິດຕະພັນແລ້ວ. ປະສິດທິພາບຫຼາຍທີ່ສຸດສໍາລັບ niche ເຄື່ອງເຟີນີເຈີແມ່ນການໂຄສະນາ google contextual ແລະ google shopping.contextual ການໂຄສະນາເຄື່ອງເຟີນີເຈີ contextual ໄດ້ຖືກສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນໃນການບໍລິການ google.ads. ການຕັ້ງຄ່າຊີ້ບອກຄໍາທີ່ຜູ້ໃຊ້ສາມາດເຂົ້າໄປໃນຜົນການຄົ້ນຫາເພື່ອຊອກຫາຜະລິດຕະພັນທີ່ຕ້ອງການ.
|